top of page
Tagi

Zbyt niesamowite zbiegi okoliczności


Jestem wielką fanką serii "Kości", więc nie mogłam przejść obojętnie obok książek dla młodzieży autorstwa też samej pisarki. Pierwszy tom z serii nosił tytuł "Wirusy" i bardzo mi się podobał - młodzi bohaterowie próbowali poradzić sobie z mutacją, która opanowała ich organizmy. Książka była dobrą realizacją gatunku science-fiction i wydawało mi się naturalne, że kolejne części będą również zmierzały w tym kierunku.

I tu spotkało mnie rozczarowanie. Drugi tom jest piracką historią o poszukiwaniu skarbu co samo w sobie nie jest złym pomysłem, jednak spodziewałam się zupełnie innej treści. Czytelnik może naprawdę czuć się oszukany! Drugim mankamentem powieści są zbiegi okoliczności, które wydają się tak nieprawdopodobne, że aż absurdalne. W połowie akcji byłam już znudzona i nie zmieniło się to aż do finału.

Kolejny tom przeczytałam już z obowiązku i choć oceniam go lepiej niż poprzedni, to jednak wiem, że nie sięgnę już po ewentualną kontynuację.

Autor: Kathy Reichs, Brendan Reichs

Tytuł: Skarb, Kod

Wydawnictwo: Wydawnictwo Dolnośląs

kie

Dla kogo?: Dla fanów kryminału

Wiek: od 13 lat

Pierwsze zdanie: "Armaty zadudniły w oddali."

Nie ma jeszcze tagów.
bottom of page