top of page
Tagi

Zemsta po latach


Przyznam, że nazwisko autorki na okładce sprawiło, że miałam wobec tej powieści wielkie oczekiwania. Cornelia Funke zwykle zaskakuje mnie swoją wyobraźnią i odwagą, z jaką sięga po znane, ale odświeżone przez siebie motywy. No cóż... ta książka to dowód na to, że każdy ma gorsze dni.

"Rycerz widmo" nie jest złą książką, ale zdecydowanie jest to pozycja dla młodszych czytelników. Oni na pewno nie będą sie nudzić, czytając o Jonie, Elli i jej nieco szalonej babci, która rozmawia z ropuchami. Do tego warto wspomnieć o duchach (i złych, i szlachetnych), pościgach i obietnicach, które muszą być dotrzymane.

Jeśli dopiero zaczynacie swoją przygodę z książkami, to "Rycerz widmo" będzie dla was na pewno pasjonującą leturą!

Autor: Cornelia Funke

Tytuł: Rycerz widmo

Wydawnictwo: literacki EGMONT

Dla kogo?: Dla fanów przygody

Wiek: od 10 lat

Pierwsze zdania: "Miałem jedenaście lat, kiedy matka wysłała mnie do internatu w Salisbury. Trzeba przyznać, że miała łzy w oczach. Do pociągu jednak mnie wsadziła."


Nie ma jeszcze tagów.
bottom of page